Sklenik.cz > Jak reklamovat?
Jak reklamovat?
Při dodání - poškození zboží nebo obalu
Pokud je zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží automaticky nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky.
Po rozbalení - chybějící díl nebo část dodávky
Zásilku doporučujeme ihned zkontrolovat s ohledem na kompletnost a nepoškozenost. Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že je nekompletní nebo že nějaký díl chybí, tak ihned kontaktuje náš zákaznický servis na e-mailu: technik@lanitplast.cz.
Při užívání - vada zboží:
- nejprve si prosím prověřte, jestli se opravdu jedná závadu, která je důvodem k reklamaci (tj. pokud možno znovu prostudujte montážní návod výrobku a ověřte si, že výrobek máte správně zabudován a že jej správně užíváte)
- ověřte si, že je zboží v záruční době, případně že reklamujete závadu, na kterou je poskytována dodatečná smluvní prodloužená záruka (pozor, prodloužená záruka je u většiny našich výrobků poskytována pouze na vybrané vlastnosti a ne na celý produkt jak celek)
- připravte si doklad o nákupu (dodací list, účtenku, fakturu)
- ke kontaktu s námi doporučujeme použít přiložený Reklamační protokol
Reklamační protokol ke stažení - kliněte zde
K písemnému vyřizování reklamace používejte výhradně tento kontakt:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlubočinka 809
251 68 Sulice
Nebo nám napište email (doporučujeme):
- nekompletní dodávka (chybí nějaký díl) - technik@lanitplast.cz
- výrobní nebo funkční vada - reklamace@lanitplast.cz